SYROVÁ ZELENINA S DIPEM

zelenina_s_dipem

Proč zeleninu?

Zelenina je nabitá spoustou vitamínů, minerálů, antioxidantů, fytochemikálií a enzymů. Všechny tyhle látky pomáhají správnému fungování organismu a zároveň ho chrání před vznikem nejrůznějších nemocí. Je taky plná vody a vlákniny. Každá zelenina má své specifické složení a obsahuje jiný poměr a jiné druhy prospěšných látek. Studie ukazují, že se účinky některých látek násobí, pokud jsou přijímány společně (například vitamín C a E). Proto se doporučuje jíst různé druhy a různé barvy zeleniny.

Potřebujete:

  • Různé druhy zeleniny nakrájené na „špalíčky“ – mrkev, celer, řapíkatý celer, papriku, okurku, ředkvičky, kedlubnu, ředkev… Můžete přidat i listy salátu.

Připravte si dip:

  1. Česnekový – smíchejte 125 g měkkého plnotučného tvarohu se 125 g bílého jogurtu, osolte a rozmačkejte 1–2 stroužky česneku. Vše zamíchejte a našlehejte.
  2. Humus – ten je trochu náročnější na přípravu, pokud ho vaříte ze suché cizrny. Tu je potřeba den předem namočit a pak asi 1,5–2 hodiny vařit. Můžete ale použít i cizrnu v plechovce. Pak potřebujete už jen 100 g suché cizrny/230 g cizrny z plechovky, 80 ml olivového oleje, citronovou šťávu z 1/2 citronu, 2 lžíce tahini pasty, 2 stroužky česneku, 60 ml vody, sůl a pepř. Všechno rozmixujte dohromady.

OBJEDNEJTE SE NA ÚVODNÍ KONZULTACI

ZA ZVÝHODNĚNOU CENU 200 KČ

(BĚŽNÁ CENA 750 KČ)

Je to jednodušší, než si myslíte

1. Vyplňte  a odešlete formulář.
2. Zavoláme vám a domluvíme termín konzultace
3. Potkáme se u nás a probereme vše důležité